Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

ΒΙΒΛΙΟ:ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

"Οι άνθρωποι ανήκουν κυρίως σε ένα από τα τέσσερα είδη συμπεριφοράς που σχετίζονται με το Κόκκινο, Κίτρινο, Πράσινοι, Μπλε. ‘Όταν έχεις αναπτύξει την ικανότητα να τα αναγνωρίζεις και να καταλαβαίνεις το τι σημαίνουν, τότε θα συνδέεσαι και θα πείθεις περισσότερους ανθρώπους με μεγαλύτερη ευκολία και ταχύτητα. Θα ξέρεις το τι να πεις και το πώς να το πεις στον καθένα.
 Μπορεί τώρα να αναρωτιέσαι γιατί χρησιμοποιώ τα χρώματα για να ξεχωρίσω τα 4 διαφορετικά μοντέλα συμπεριφοράς . Αυτό δεν έχει να κάνει με το τι σημαίνει το κάθε χρώμα, ούτε με την αστρολογία ή την αύρα ή οτιδήποτε από αυτά τα θέματα. Να ποια είναι η αληθινή αιτία.
 Περισσότερο από 12 χρόνια  πριν (από το 1998),είχα σαν βάση αναφοράς μου το βιβλίο Προσωπικότητα Συν της Florence Littauer. Η συγγραφέας αναφέρει ότι υπάρχουν 4 στυλ και τόνιζε ότι αν τα καταλάβεις, τότε θα μπορείς πρώτα να καταλάβεις και εκτιμήσεις τον εαυτό σου και μετά τους άλλους. Χρησιμοποιεί για προσδιορισμό των προσωπικοτήτων τα ονόματα φιλήσυχος φλεγματικός , ισχυρός χολερικός, δημοφιλής αιματικός και τέλειος μελαγχολικός μια μίξη δηλαδή της ονομασίας του Ιπποκράτη και αυτής του Young.
Έκανα σε αυτό το διάστημα περισσότερα από 120 σεμινάρια και συνολικά περισσότερα από 5.000 άτομα τα παρακολούθησαν. Είδα έμπρακτα την συνεισφορά στην κατανόηση της προσωπικότητας τους και της προσωπικότητας των άλλων και στην δυνατότητα με πρακτικό τρόπο να μπορούν να βελτιώνουν τις σχέσεις τους με τους άλλους. Μέσα από την έρευνα εξέλιξα και προσάρμοσα αυτό το υλικό με πολλές προσαρμογές και εφαρμογές. Παρατήρησα όμως ότι , τα επίθετα χολερικός, μελαγχολικός, φλεγματικός και αιματικός- ήταν εμπόδιο στην ταύτιση των ατόμων με το στυλ προσωπικότητας τους και περισσότερο, με την δυνατότητα συζήτησης και μετάδοσης των όσων μάθαιναν στα κοντινά τους άτομα.
Έτσι ερχόμενος σε επαφή με τη σχολή σκέψης που την μόνη αλλαγή που έκανε ήταν στο να χρησιμοποιεί τα χρώματα για να προσδιορίσει το κάθε στυλ προσωπικότητας, βρήκα ενδιαφέρουσα την προσέγγιση. Εκτός του ήταν πιο κατανοητή, έβαζε και το χρωματικό στοιχείο, που μεγάλωνε το εύρος των αντιληπτικών παραστάσεων και εφαρμογών. Έτσι λοιπόν το δοκίμασα για 1 χρόνο στα σεμινάρια Α κύκλου (άτομα που για πρώτη φορά παρακολουθούσαν) και σε σεμινάρια Β κύκλου( άτομα που παρακολουθούσαν το 2ο- προχωρημένο- σεμινάριο). Τα αποτελέσματα ήσαν εντυπωσιακά και στις δύο ομάδες. Έτσι πείστηκα και αυτή είναι πια η ορολογία που από δω και πέρα και εγώ χρησιμοποιώ.
Βλέπετε η μόνη διαφοροποίηση από όσα ήδη γνώριζα ήταν τα 4 διαφορετικά ονόματα των προσωπικοτήτων. Δηλαδή
Ο κίτρινος ήταν το ίδιο με τον φλεγματικό. Ο μπλε το ίδιο με τον αιματικό. Ο πράσινος το ίδιο με τον μελαγχολικό, και ο κόκκινος το ίδιο με τον χολερικό.
Οι ονομασίες φλεγματικός, αιματικός , μελαγχολικός και χολερικός προέρχονται από τον Ιπποκράτη ο οποίος πίστευε ότι η προσωπικότητα σχηματίζεται από την ισορροπία μεταξύ τους των 4 χυμών του σώματος του ανθρώπου , δηλαδή αίμα , φλέγμα, πράσινη χολή και μαύρη χολή.
Το 1921 ο Dr Carl Young, έγραψε ένα βιβλίο για τις προσωπικότητες με τίτλο «Ψυχολογικοί Τύποι» .Η αρχική του υποκίνηση για αυτή τη μελέτη πάνω στις προσωπικότητες ήταν να καταλάβει γιατί έβλεπε τόσο διαφορετικά τον κόσμο αυτός και ο Φρόιντ. Το βιβλίο του κατέληξε να αποτελέσει την πιο ολοκληρωμένη αναλυτική και επιστημονική δουλειά που έγινε μέχρι τότε πάνω στις προσωπικότητες. Σε αυτό εξηγεί το πώς οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται, ερμηνεύουν και ανταποκρίνονται στον κόσμο με διαφορετικό τρόπο. Χρησιμοποίησε και αυτός ένα μοντέλο με τέσσερις κατηγορίες: FeelerSensorThinkerIntuitor. Από τότε πολλοί επαγγελματίες έχουν χρησιμοποιήσει το μοντέλο των τεσσάρων στυλ συμπεριφοράς για να εξηγήσουν την προσωπικότητα.
Κάποιοι το έκαναν χρησιμοποιώντας ζώα, αυτοκίνητα, σύμβολα, γεωμετρικά σχήματα τον καιρό, τις ομάδες αίματος, τις τροφές κλπ. Ανάμεσα σε αυτούς π[ου συνεισέφεραν στην μελέτη των προσωπικοτήτων είναι και οι Michael OConnorDavid MerrilRogger Reid,Katherine BriggsIsabel BriggsWilliam MarstnonRobert LeftonBernice McArthyLaurence Crabb , RogerHorgraues, καυ φυσικά οιCarl Jung, Ιπποκράτης, και η λίστα μπορεί να μεγαλώσει και να συνεχίσει να μεγαλώνει.
Απευθύνω ευχαριστίες και ευγνωμοσύνη στο καθένα που βρίσκεται σε αυτή τη λίστα και γενικότερα στον καθένα που συνεισφέρει στην έρευνα και συγγραφή πάνω στο θέμα της προσωπικότητας. Όλοι αυτή έκαναν τη δική μας δουλειά ευκολότερη.
Κάτι που επίσης θα ήθελα να σημειώσω είναι ότι υπάρχουν και μοντέλα συμπεριφοράς που κατατάσσουν σε περισσότερα από τέσσερα Στυλ. Κάποιοι προχωρούν σε 9, 16 και περισσότερες κατηγορίες. Δεν θα μείνω όμως καθόλου σε αυτό γιατί δεν θα ήθελα να αφιερώσω ένα μήνα σε έρευνα για να καταλήξω σε ποιο από τα 16 στυλ ανήκει κάποιος, όπως και γιατί τελικά βρίσκω το μοντέλο με τις 4 χρωματικές κατηγορίες, αρκετά ακριβές, πάνω από 90% ακριβές.
Έτσι λοιπόν, με όσα είπα και έκανα, έδωσα χρόνο , ενέργεια, χρήματα, και αρκετή προσπάθεια για να βάλω όλο αυτό το υλικό μαζί, και να το συνθέσω με τρόπο που να είναι χρηστικό, εύληπτο , και επιστημονικά σωστό.
 Τα 10 χρόνια που μεσολαβούν από το πρώτο σεμινάριο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ μέχρι σήμερα, είναι αρκετά για να έχω επίσης και πολύ πρακτική πάνω το πώς δουλεύουν όλα αυτά. Ομάδες δουλειάς κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Ομάδες δουλειάς από φίλους που παρακολούθησαν το σεμινάριο και διατηρούμε επαφή για να εξάγουμε συμπεράσματα και να ανταλλάσσουμε εμπειρίες, εξειδικευμένη εφαρμογή σε επαγγελματικές κατηγορίες (πχ, πωλητές, ασφαλιστές, πελάτες, πολιτικοί, κλπ).Υπολογίζω πως περισσότερα από 5.000 άτομα παρακολούθησαν και εφαρμόζουν το σεμινάριο μου ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
Είναι ένα σεμινάριο που ο καθένας που το παρακολουθεί μπορεί από αυτά που θα μάθει και εφαρμόσει να επωφεληθεί σε όλους τους τομείς της ζωής του. Εδώ είναι μια ειδική εφαρμογή του για τα άτομα του ΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ .
Μπορώ λοιπόν από αυτή μου την εμπειρία να σας πω ξεκάθαρα
Δικτυωτές φίλοι μου: Το ξέρω καλά πως αυτό το υλικό αν χρησιμοποιηθεί σωστά, τότε μπορεί να εκτοξεύσει την επιχείρηση σας. Αυτό είναι το δικό μου συμπέρασμα που κάθε μέρα διατρανώνεται και μέσα από τις εφαρμογές
Γιατί λοιπόν σαν δικτυωτές θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να μάθετε αυτά τα πράγματα σχετικά με τις προσωπικότητες; Γιατί είναι σημαντικό για εσάς να καταλάβετε τη σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην ένταση και στη συνεργασία στις σχέσεις των ανθρώπων.
Όταν δύο ή περισσότεροι άνθρωποι βρίσκονται μαζί, τότε υπάρχουν παρόντες 2 σημαντικοί παράγοντες. Ο ένας είναι η ένταση και ο άλλος η συνεργασία. Εάν το επίπεδο της ένταση είναι πολύ υψηλό, τότε το επίπεδο της συνεργασίας είναι πολύ χαμηλό. Όταν πάλι το επίπεδο της έντασης είναι χαμηλό, τότε το επίπεδο της συνεργασίας θα γίνει υψηλό. Εξαρτάται πάντα λοιπόν από αυτό που εσείς θέλετε; Χαμηλό επίπεδο ή υψηλό επίπεδο συνεργασίας; Και όπως είναι φυσικό, θα θέλατε το υψηλότερο δυνατό επίπεδο συνεργασίας.
Κατά συνέπεια για να δημιουργήσετε όσο το δυνατόν πιο ανταποδοτικές σχέσεις, ο σκοπός σας θα πρέπει να είναι το πώς να βοηθήσετε το άλλο άτομο να έχει ένα συγκεκριμένο επίπεδο άνεσης, πράγμα που επιτυγχάνεται με τη μείωση του επιπέδου έντασης.
Αν το άλλο άτομο μπορέσει να παραμείνει σε ένα λογικό εύρος της Ζώνης Άνεσης του, τότε αυξάνεται τη σχέση και την ανταπόκριση που με τη σειρά τους οδηγούν σε μια μεγαλύτερη συνεργασία.
Αυτό συμβαίνει για δύο λόγους. Πρώτον οι άνθρωποι δεν συμπαθούν τις αλλαγές. Αντιστέκονται σε αυτές. Θα προτιμήσουν να παραμείνουν στη Ζώνη Άνεσης του, παρά να μπουν σε μια διαδικασία αλλαγής που αναγκαστικά τους βγάζει από αυτήν. Δεύτερονγιατί οι άνθρωποι έχουν την τάση να κάνουν δουλειές με άτομα που γνωρίζουν, συμπαθούν και εμπιστεύονται. Επιπρόσθετα οι έρευνες μας έχουν αποδείξει ότι οι άνθρωποι ανταποκρίνονται πιο γρήγορα στα άτομα που τους μοιάζουν (σε κάτι).
Στο δικτυακό μάρκετινγκ, το προϊόν που προωθείτε μπορεί να είναι χειροπιαστό ή άυλο. Μπορεί να είναι οτιδήποτε, από συμπλήρωμα διατροφής, περιποίηση δέρματος, εκπαίδευση, ηλεκτρονικές ασφαλίσεις….. Το πρόγραμμα αμοιβών επίσης μπορεί να είναι διαφορετικό από την μία στην άλλη εταιρία. Η εκπαίδευση μπορεί να εστιάζεται βασικά στις επιχειρηματικές παρουσιάσεις, στις παρουσιάσεις προϊόντων, σε τεχνικές πωλήσεων κλπ. Ο εστιασμός και πάλι μπορεί να είναι στην προώθηση των προϊόντων ή στην προώθηση της επιχειρηματικής ευκαιρίας. Η εταιρία σας μπορεί να έχει έδρα στις ΗΠΑ , τον Καναδά, μια Ευρωπαϊκή χώρα, αλλά ακόμη και την Αυστραλία ή μια Ασιατική χώρα, γενικότερα οποιαδήποτε από τις πάνω από 100 χώρες στις οποίες λειτουργεί το δικτυακό μάρκετινγκ. Όλα αυτά τα πράγματα που αναφέρω σε αυτή την παράγραφο είναι μεταβαλλόμενα και μπορεί να είναι διαφορετικά. Αλλάζουν βλέπετε από εταιρία σε εταιρία. Όμως το μοναδικό πράγμα που μένει σταθερό, το μόνο που θα βρείτε να είναι ίδιο σε όλες τις εταιρίες δικτυακού μάρκετινγκ σε όλο τον κόσμο είναι οι άνθρωποι.
Για αυτό λοιπόν αν θέλετε να γίνετε καλοί σε κάτι, το οποίο και θα σας οδηγήσει στην επιτυχία στο Δικτυακό Μάρκετινγκ, αυτό θα πρέπει να είναι οι δεξιότητες στις σχέσεις σας με τους ανθρώπους.
Αυτό θα σας βοηθήσει το να κατανοήσετε την ανθρώπινη φύση και τα χρώματα, και αυτό είναι κάτι που θα σας ωφελήσει και πέραν της δικτυακής σας επιχείρησης, σε όλους τους τομείς της ζωής σας. Η κατανόηση των χρωμάτων θα σας προσφέρει μια βαθύτερη κατανόηση των γλωσσών των ανθρώπων οι οποίες δημιουργούν την επιτυχία.
Εσείς πόσες γλώσσες μιλάτε λοιπόν; Η μοναδική σωστή απάντηση εδώ είναι : 4 γλώσσες , την κόκκινη, την κίτρινη, την μπλε και την πράσινη.
Να θυμάστε πως όταν σας δίνετε η ευκαιρία να μιλήσετε στην γλώσσα των άλλων, τότε αυτοί αισθάνονται πιο άνετα μαζί σας όταν τους μιλάτε στη δική τους γλώσσα. Θα δείτε πως αν μάθετε να μιλάτε στη κύρια γλώσσα των ανθρώπων με τους οποίους συναλλάσσεστε, τότε οι συνδέσεις σας με αυτούς θα αυξηθούν πολύ και όσο καλύτεροι θα γίνεστε στις συνδέσεις, τόσο καλύτερες θα γίνονται και οι σχέσεις σας με αυτούς τους ανθρώπους. Οι σχέσεις, οι φιλίες και οι συνεργασίες με τους άλλους, θα προσδιορίσουν και την επιτυχία σας στη ζωή- ειδικά μάλιστα στο δικτυακό μάρκετινγκ- γιατί η μακροχρόνια επιτυχία σε αυτή την επιχείρηση οικοδομείται πάνω στην ικανότητα σας να δημιουργήσετε ευχάριστες και παραγωγικές σχέσεις....."
Αυτά απο το ξεκίνημα του EBOOK μου "Προσωπικότητες και Επιτυχία στο Δικατυακό Μάρκετινγκ".
 Σε αυτό  θα μάθετε, και θα καταλάβετε πως:
  • Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Άρα δεν μπορεί να υπάρχει ΜΙΑ παρουσίαση, ΜΙΑ προσέγγιση, ΕΝΑ σύστημα για όλους.
  • Δεν είμαστε όλοι ίδιοι και αυτό είναι καλό. Γιατί κατανοώντας το τι θέλεις κάθε μια από τις 4 ξεχωριστές προσωπικότητες απο το Δικτυακό Μάρεκτινγκ, μαθαίνουμε και το μεγάλο μυστικό της προσέγγισης, αναδοχής, δημιουργίας σχέσης, εμπιστοσύνης , φιλίας , ηγεσίας και ανάπτυξης του καθένα στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.
  • Τι πρέπει να κάνετε  για να επικοινωνείτε με τον καθένα ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑθΕΙ και οχι όπως εσείς νομίζετε.
  • Πως  μπορείτε να βελτιώσετε τις σχέσεις μας ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΚΤΥΟ ΣΑΣ, αλλά και γενικότερα στην οικογένεια σας, με τους φίλους σας και με όποιον επιθυμείτε.
  • Πως μπορείτε να αποκτήσετε το ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ πάνω στη δημιουργία μακροχρόνιων σχέσεων , που είναι και το κλειδί μακροχρονιας επιτυχίας στο Δικτυακό Μάρκετινγκ.

ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΤΟ ΤΩΡΑ

Το E BOOK ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ,  κοστίζει 20 ευρώ.
  1. Στείλτε μας email στο mmavrovouniotis@gmail.com , γράφοντας ΝΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΩΡΑ ΤΟ EBOOK "ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ". Στο Mail γράψτε ακόμη Ονοματεπώνυμο και τηλέφωνα επικοινωνίας,.
  2. Μόλις το λάβουμε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας , δίνοντας σας Αριθμό Λογαριασμού Τραπέζης για την κατάθεση.
  3. Όταν μας ενημερώσετε για την κατάθεση , θα λάβετε αμέσως mail στο οποίο θα επισυνάπτεται το EBOOK.
  4. Για να δείτε όλες τις δυνατότητες που έχετε- Τεστ Προσωπικότητας, Webinar- επισκεφθείτε την ειδικη ιστοσελίδα του προγράμματος  ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: