Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

ΒΙΒΛΙΟ: ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ

Ο Μιχαήλ  Μαυροβουνιώτης είναι  γνωστός συγγραφέας, ομιλητής και μέντορας της ανθρώπινης αξίας, της παρακίνησης, των συμπαντικών νόμων και της πνευματικής επιχειρηματικότητας. Έχει εργαστεί για 28 χρόνια σε όλες τις περιοχές της προσωπικής ανάπτυξης και της ανθρώπινου δυναμικού, μεταδίδοντας το μήνυμα του για μια καλύτερη ζωή και σε σεμινάρια και μέσω των διαδικτυακών πυλών από το 2006. Η μοναδική του αίσθηση ψυχολογίας, φιλοσοφίας, πνευματικότητας, επιχειρηματικότητας και η δύναμη της ενέργειας που εκπέμπει , οδηγούν σε ένα νέο τρόπο σκέψης για τη ζωή και την επιχειρηματική δράση.
Το 1989 ο Μιχαήλ ίδρυσε την Megaservice, ως μια συμβουλευτική εταιρία απευθυνόμενη σε επιχειρήσεις με εξειδίκευση στις πωλήσεις , το μάρκετινγκ και στην προσωπική ανάπτυξη. Μεγάλες εταιρίες και οργανισμοί εμπιστεύθηκαν από τότε την εκπαίδευση του προσωπικού τους στον Μιχαήλ Μαυροβουνιώτη, το ίδιο όμως και σε ατομικό επίπεδο πολλά άτομα ζήτησαν συμβουλές  , καθοδήγηση και εκπαίδευση σε προσωπικό επίπεδο. Ο Μιχαήλ είναι ναι διαθέσιμος για δημόσιες ομιλίες και ατομικό κόουτσινγκ , μόνο κατόπιν ραντεβού.
Αν και είναι ευρέως γνωστός ως ειδικός στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, ο Μιχαήλ καταδεικνύει τη σημασία του να λειτουργούμε από το μέσα μας προς τα έξω. Διδάσκει πως για να γίνεις στα αλήθεια επιτυχημένος, θα πρέπει να κάνεις δυναμικές αλλαγές και να σπάσεις τα περιοριστικά μοντέλα πιστεύω και συμπεριφορών σου που κουβαλά από το παρελθόν.
Ο Μιχαήλ είναι συγγραφέας των βιβλίων Στρατηγική Πώληση, Προσωπικοί και Ψυχολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική συμπεριφορά,Megaservice: 59 Μυστικά στην εξυπηρέτηση Πελατών. Επίσης των ebooks και προγραμμάτων Οι 7 Βασικοί Συμπαντικοί Νόμοι, Προγραμμάτισε τη Ζωή σου  και την Επιχείρηση σου, Πάρε τη Ζωή συ Στα Χέρια σου.
Για να μάθετε περισσότερα επισκεφθείτε τις ιστοσελίδες του Μιχαήλ.
ή ζητήστε πληροφορίες

Ολιστική Πώληση
Πώς να χρησιμοποιείτε το νόμο της προσέλκυσης για να δημιουργήσετε αφθονία στην επιχείρηση σας

ΣΚΟΠΟΣ

Το Πρόγραμμα «Ολιστική Πώληση» συνδυάζει τη δύναμη των πνευματικών και συμπαντικών νόμων με αποδεδειγμένες στρατηγικές πωλήσεων. Θα μάθετε μέσα από αυτό πώς να δημιουργήσετε το Σύστημα Πωλήσεων Που Προσελκύει και πώς να μετασχηματίσετε τον τρόπο με τον οποίο ήδη προσεγγίζετε τις πωλήσεις και την επιχείρηση (τη δουλειά σας) από δω και μπρός.
Έχω ασχοληθεί με αγάπη πάνω από 30 χρόνια στις  πωλήσεις και στο μάρκετινγκ. ‘Έχω πουλήσει τα πάντα σχεδόν, από βιβλία μέχρι ασφάλειες ,από σαπούνια, μέχρι χορηγίες συνεδρίων ,από διαφημιστικό χώρο μέχρι ενισχύσεις μη κερδοσκοπικών οργανισμών. Έχω λανσάρει σαν διευθυντής μάρκετινγκ περισσότερα από 200 προϊόντα, έχω εκπαιδεύσει και διευθύνει, έχω αναπτύξει εκατοντάδες πωλητών σε κάθε κλάδο. Έχω γράψει και εφαρμόσει εκατοντάδες προγράμματα μάρκετινγκ (προϊόντων, εταιριών, κλαδικά) και επιχειρηματικών πλάνων. Για περισσότερα από 10 χρόνια διευθύνω την δική επιχείρηση συμβουλευτικών υπηρεσιών και προπονητικής, την MEGASERVICE. Και το δικό μου συμπέρασμα τελικά είναι, έχοντας δουλέψει σε τόσους και για τόσους κλάδους και εταιρίες , πως ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΕΣ. Έτσι μέσα από μια μεγάλη διαδρομή και στις μεθόδους που ανέπτυξα (Megaservice System, Σύστημα Στρατηγικής Πώλησης, κλπ) δημιούργησα πρόσφατα αυτό το σύστημα , και πρόγραμμα, για να βοηθήσω όλους τους φίλους μου που βρίσκονται στο δύσκολο επάγγελμα των πωλήσεων.
Στις παραδοσιακές σχολές  πωλήσεων, ό όρος Κυνηγός και Γεωργός, χρησιμοποιούνται συχνά για να περιγράψουν διαφορετικούς τύπους πωλητών. Ένας Κυνηγός είναι ένα άτομο το οποίο «επιτίθεται» στην αγορά αναζητώντας νέες εργασίες. Ο Γεωργός από την άλλη είναι το άτομο που κτίζει σχέσεις και το οποίο χρησιμοποιεί μια πιο απαλή προσέγγιση. Και τώρα προσθέτω και μια Τρίτη κατηγορία τον  Προσελκυστή. Οι Προσλεκυστές εστιάζουν την ενέργεια τους στο να ελκύουν πάνω τους ανθρώπους .
Αυτό το Πρόγραμμα λοιπόν, θα σας δείξει πώς να σταματήσετε να «κυνηγάτε» νέες εργασίες και πώς να αρχίσετε να τις προσελκύετε. Σήμερα οι περισσότερες εταιρίες εκπαιδεύουν τους ανθρώπους τους στις πωλήσεις , να επιτίθενται σαν  αρπακτικά, Ένα λιοντάρι βλέπετε είναι ένα από τα πιο φοβισμένα αρπακτικά στο ζωικό βασίλειο. Κάθε μέρα, το λιοντάρι βγαίνει στη ζούγκλα και κυνηγάει . Η αντιλόπη είναι μια προτιμώμενη λεία, ένα από τα πιο αγαπημένα θύματα του λιονταριού.  Όταν μια αγέλη από ανυποψίαστες αντιλόπες κάνει βόλτα, το λιοντάρι περιμένει την κατάλληλη στιγμή, Και τότε εφορμά , επιτίθεται. Το λιοντάρι πιάνει αντιλόπες μέχρι να πιάσει και να σκοτώσει ότι χρειάζεται για αυτή την μέρα. Την επομένη το λιοντάρι ξεκινά και πάλι την ίδια διαδικασία ξανά και ξανά.
Σας θυμίζει κάτι αυτό;
Πολλοί υποψήφιοι πελάτες ξεφεύγουν από πωλητές , με τον ίδιο τρόπο που και οι αντιλόπες ξεφεύγουν από τα λιοντάρια. Και εσύ; Μήπως αισθάνεσαι σαν πάντα  να κυνηγάς υποψηφίους πελάτες προσπαθώντας να βρεις νέες εργασίες; Είσαι το αρπακτικό που κυνηγάς το θήραμα σου απλά για να μείνεις ζωντανός και σήμερα… απλά για να έχεις κυνηγήσει άλλη μια μέρα ακόμη; Μήπως νιώθεις εξαντλημένος με αυτή τη διαδικασία;
Φαντάσου τώρα να προσπαθείς να κυνηγήσεις μέλισσες. Θα μπορούσες να αγοράσεις μια απόχη και να τρέχεις γύρω- γύρω προσπαθώντας να πιάνεις μια μέλισσα κάθε φορά. Ή θα μπορούσες να βάλεις κάπου μέλι για να προσελκύσεις έτσι τις μέλισσες. Το μέλι θα σου επέτρεπε έτσι να πιάνεις εκατοντάδες μέλισσες κάθε φορά. Λοιπόν τι θα προτιμούσες τότε, να είσαι ο Κυνηγός ή  ο Προσελκυστής;
Στην περίπτωση μας το μέλι είναι το καταπληκτικό προϊόν ή υπηρεσία σου. Θ πρέπει να γίνεις ο προμηθευτής ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ στον κλάδο σου.
Και θα γίνεις ο προμηθευτής της επιλογής  όταν  θα παραδίδεις σε σταθερή και διαρκή βάση τα αγαθά (ή υπηρεσίες σου) καλύτερα από κάθε άλλον. ¨Όταν ο πραγματικός σου σκοπός είναι να βοηθάς τους άλλους, τότε αλλάξεις τον τρόπο με το οποίο οι άλλοι σε αντιλαμβάνονται. Ο πελάτης σου μπορεί να αισθανθεί το αν είσαι εστιασμένος αποκλειστικά στα χρήματα και στους αριθμούς. Αντίθετα , εσύ φίλε μου εστιάσου στο να βοηθάς τους άλλους και τότε θα αρχίσεις να βλέπεις τον μαγνητισμό που εκπέμπεις να επεκτείνεται.
Εγώ έμαθα νωρίς στην καριέρα μου στις πωλήσεις, πως ήθελα να είμαι ο Προσελκυστής. Είδα πολλούς πωλητές να καίνε γρήγορα τα χαρτιά τους» προσπαθώντας να είναι οι Κυνηγοί, προσπαθώντας διαρκώς να κυνηγάνε νέες εργασίες. Έμοιαζαν σαν πολεμιστές πουν προσπαθούσαν να κρατήσουν απόρθητο το φρούριο με τους μεγάλους αριθμούς αποδόσεων, Πολλοί κουράστηκαν, λειτουργούσαν και λειτουργούν κάτω από μόνιμο άγχος με τις αντίστοιχες επιπτώσεις στην υγεία καριέρα, αλλά κυρίως στην ποιότητα ζωής τους και στην ολιστική ευτυχία τους.
Η πώληση έχει τη μεγαλύτερη χαρά, διασκέδαση, πλάκα που μπορείς να βρεις στο χώρο των επιχειρήσεων. Δεν είναι το «κλείσιμο» της πώλησης αυτό που πρέπει να σε απασχολεί, το μεγάλο θέμα. Η όλη διαδικασία της πώλησης θα πρέπει να είναι ενθουσιαστική και συναρπαστική μέσα στη δουλειά σου ή στην επιχείρηση σου. Μόνο τότε θα αρχίσεις να Σκέπτεσαι, να Αισθάνεσαι και να Δρας διαφορετικά.
Το μόνο που σου ζητώ εγώ σε αυτό το Πρόγραμμα, είναι να παραμείνεις ανοικτός σε νέες ιδέες σχετικά με την πώληση.

ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ

·        Με τα τσάρκας και το ενεργειακό σύστημα
·        Με το πώς δουλεύουμε με τα Υποσυνείδητα συναισθήματα, την ενοχή και τον φόβο
·        Με το πώς διορθώνουμε την ενέργεια μας
·        Με το πώς καταφέρνουμε να έχουμε λιγότερες σκέψεις και περισσότερο συναίσθημα
·        Με το πώς προσδιορίζουμε την αποστολή μας
·        Με το Πως κάνουμε τον εαυτό μας την Μάρκα
·        Με το Ποιους αριθμούς πρέπει να παρακολουθούμε
·        Με το Πως σχεδιάζουμε μια νικηφόρα Διαδικασία Πωλήσεων
·        Με το Πως κτίζουμε το Σύστημα Ροής Ονομάτων Υποψήφιων
·        Με το Πως στέλνουμε το Σωστό Μήνυμα στους Σωστούς ανθρώπους

ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ

·        Πως καθαρίζουμε τα τσάκρας
·        Πως απελευθερώνουμε τον θυμό
·        Πως  μετασχηματίζουμε την ενέργεια
·        Η δύναμη του μυαλού και ο νέοι κανόνες
·        Διαχείριση φόβου και ενοχών
·        Το σύστημα των πιστεύω σου
·        4 επίπεδα συνειδητότητας
·        Πως κάνουμε τα πράγματα να εκδηλώνονται
·         Καλές δονήσεις
·        Συντονίσου με το ραντάρ σου
·        Η δύναμη της Αποδοχής
·        Το εγώ είναι ο εχθρός σου
·        Θέληση και προθέσεις
·        Ο καλύτερος τρόπος να κρατάς ημερολόγιο
·        Πώς να μείνεις ενεργοποιημένος
·        Συναίσθημα και σκέψη
·        Προσδιορισμός μακροχρόνιων στόχων
·        Φτιάξε την Μάρκα σου
·        Τα χρώματα και τι συμβολίζουν
·        Πώς να κάνεις το προφίλ των πελατών σου
·        Κατέταξε αυτό που πουλάς
·        Δήλωση Οφέλους και Δήλωση αξιοπιστίας
·        Όλες οι πωλήσεις πρέπει να δικαιολογούνται
·        Οι τύποι των αγοραστών
·        Τα βήματα της Ολιστικής Πώλησης
·        Τα 14 κανάλια συλλογής ονομάτων
·        Πως φτιάχνουμε τα μηνύματα μάρκετινγκ

ΤΕΛΙΚΑ

Το Πρόγραμμα Ολιστική Πώληση ανασυγκροτεί και αναδιατάσσει την προσέγγιση στις πωλήσεις, από την πλευρά την ενεργειακής πραγματικότητας.
Ολοκληρώνοντας το θα έχει μια νέα προσέγγιση στο πως βλέπεις και πως εκτελείς το επάγγελμα ή δραστηριότητα σου.

ΤΟ EBOOK

 To ΕBook της Ολιστικής Πώλησης, αποτελεί την "καρδιά" του προγράμματος, για αυτό και διατίθεται ξεχωριστά
Αν μετά την αγορά του θέλετε  κόουτσινγκ για την εφαρμογή του ση διή σας πραγματικότητα . θα διαμορφωθεί ένα πακέτο που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες σας.
ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ: 20 ευρώ

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ

1) Στείλτε email ΤΩΡΑ στο mmavrovouniotis@gmail.com , γράφοντας : ΝΑΙ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΩΡΑ ΤΟ EBOOK ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ.Γράψτε ακόμη, ονοματεπώνυμο καιΤηλέφωνα επικοινωνίας σας και  θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας για να σας δώσουμε Λογαριασμό Κατάθεσης στον οποίο θα καταθέσετε. Με την κατάθεση, μας ενημερώνετε με mail και αμέσως θα σας αποσταλεί mail με επισυναπτόμενο το EBΟΟΚ ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ σε μορφή PDF .
2) Επίσης θα σας δοθεί η πρόσβαση στα blogs του Μιχαήλ Μαυροβουνιώτη και η δυνατότητα να εγγραφείτε δωρεάν σε όσα newsletter σας ενδιαφέρουν.
3)Εντός 30 ημερών από την ημέρα αγοράς του EBook, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε και προγραμματίσετε την ΔΩΡΕΑΝ διάσκεψη κόουτσινγκ με τον Μιχαήλ Μαυροβουνιώτη , με θέμα την καλύτερη εφαρμογή του βιβλίου στην δική σας πραγματικότητα, αν έχετε προαγοράσει αυτή τη δυνατότητα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: