Σάββατο 5 Ιουλίου 2014

COACHING ΤΩΝ 59 ΜΥΣΤΙΚΩΝ-ΔΩΡΕΑΝ 30 ΛΕΠΤΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΣΚΕΨΗ


ΜΙΧΑΗΛ ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗΣ,
 LIFE& BUSINESS COACH,
MLM COACH,
LIFESTYLE COACH
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ 59 ΜΥΣΤΙΚΩΝ

Η ζωή, η καριέρα σας και οι  επιδιώξεις σας μπορεί να μην πηγαίνουν όπως ακριβώς επιθυμείτε. Αυτό είναι κάτι φυσικό. Συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους.
Το Θέμα  δεν είναι ΤΙ ΣΥΜΑΒΑΙΝΕΙ τώρα αλλά ΕΣΕΙΣ τι κάνετε για αυτό.
Και θα μου πείτε , «αν ήξερα θα το είχα κάνει». Και αυτό σωστό.
Εδώ έρχεται η δική μου συνεισφορά . Ως coach/mentor μπορώ να σας βοηθήσω να βρείτε τις σωστές απαντήσεις , να εντοπίσετε που θέλετε να πάτε , να σχεδιάσετε ένα πρόγραμμα για να πάτε εκεί και να σας βοηθήσω να το εφαρμόσετε με επιτυχία.
Αυτό κάνω εξάλλου εδώ και 30 χρόνια.
Από τον χώρο των ασφαλειών που υπηρέτησα ως διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων , εκπαιδευτής και σύμβουλος.
Από τον χώρο των οργανισμών , που μέσα από το ΕΙΜ  (Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ), με αποκορύφωμα την θητεία Προεδρίας μου- υπηρέτησα.
Από τον χώρο  του συμβούλου από τον οποίο υποστήριξα και υποστηρίζω δεκάδες ελληνικές και διεθνείς εταιρίες αλλά και επαγγελματίες.
Από τον χώρο της εκπαίδευσης / επιμόρφωσης με περισσότερα από 5.000 άτομα να έχουν παρακολουθήσει τα σεμινάρια μου.
Από τον χώρο των εκδόσεων μου-offline και online- με 23 ebooks και το καθιερωμένο βιβλίο μου «59 Μυστικά»Πλήρης Οδηγός Εξυπηρέτησης».
Από τον χώρο του MLM (Δικτυακού Μάρκετινγκ), που βοηθώ άτομα που θέλουν , να αλλάξουν ριζικά την ζωή τους και να πετύχουν τους στόχους με όχημα το δικτυακό μάρκετινγκ.
Από το χώρο της Προσωπικής Ανάπτυξης , που βοηθώ ανθρώπους να ανακαλύψουν το σκοπό τους, να θέσουν στόχους και να αρχίσουν να τους επιτυγχάνουν.
Αν λοιπόν η ζωή, η καριέρα σας και οι  επιδιώξεις σας μπορεί να μην πηγαίνουν όπως ακριβώς επιθυμείτε, αυτό είναι κάτι φυσικό. Συμβαίνει σε πολλούς ανθρώπους. Ως coach/mentor μπορώ να σας βοηθήσω να βρείτε τις σωστές απαντήσεις , να εντοπίσετε που θέλετε να πάτε , να σχεδιάσετε ένα πρόγραμμα για να πάτε εκεί και να σας βοηθήσω να το εφαρμόσετε με επιτυχία.

Για να το διαπιστώσετε σας προσφέρω μια δωρεάν τηλεφωνική συνεδρία Coaching διάρκειας 30 λεπτών.

Για να την προγραμματίσουμε τηλεφωνήστε μου στα 211012 4130 και 211012 4131 και 2105018493.

Σας περιμένω
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Coaching 59 Μυστικών








Δεν υπάρχουν σχόλια: