Τρίτη 8 Σεπτεμβρίου 2015

ΤΡΕΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

1. Η διαφήμιση και το μάρκετινγκ, δεν είναι πια το ίδιο πράγμα .
2. Οi πιο χρήσιμες μορφές του μάρκετινγκ "καταναλώνονται" εθελοντικά
3. Το αποτέλεσμα του δικτύου είναι ο πιο δυναμικός παράγοντας στον κόσμο των ιδεών. 
(Το Νο 3 βασίζεται στο γεγονός ότι η κουλτούρα αλλάζει τα πάντα σχετικά με το πως ζούμε τις ζωές μας, και η κουλτούρα  κατευθύνεται από το αποτέλεσμα του δικτύου.... η κοινωνία δουλεύει επειδή είναι κάτι που κάνουμε μαζί). 
Οι μεγάλες εταιρίες φυσικά αγνοούν αυτές τις αλλαγές.  
(από το Blog του Seth Godin)
_______________________________________________________________________
Τι λέτε; Συμφωνείτε;
Τι επιπτώσεις έχουν αυτές οι αλλαγές στον τρόπο που βλέπετε τα πράγματα;
Ποια είναι ΜΙΑ ενέργεια που θα κάνετε ΑΜΕΣΩΣ για κάθε μία αλλαγή, ώστε να αποκομίσετε τα καλύτερα αποτελέσματα ;

Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτης
Business & Life coach

Δεν υπάρχουν σχόλια: