ADDED VALUE BRIEFINGS
ΑΠΌ ΤΟΝ ΜΙΧΑΗΛ.Ι.ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΩΤΗ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ
ΤΙ ΕΙΝΑΙ
Πρόκειται για 3 ωρών ηχογραφημένα briefings, τα οποία γίνονται
μέσα από την μέθοδο coaching/mentoring MEGASERVICE™ του Μιχαήλ.Ι.Μαυροβουνιώτη.
Καλύπτουν μια μεγάλη
γκάμα θεμάτων,που προστιθέμενα σχηματίζουν θεματικές ενότητες.
Η ΑΝΑΓΚΗ ΠΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ
Σε ένα ταχύτατα
εξελισσόμενο κόσμο, οι ανάγκες απόκτησης δεξιοτήτων και ενημέρωσης πάνω στις
πιο πρόσφατες εξελίξεις, είναι πάνω από απαραίτητα.
Αυτό δεν μπορεί πια
–ούτε έχει λόγο- να γίνεται μέσα από πολύωρα σεμινάρια και εκπαιδευτικά
προγράμματα, ούτε με την μορφή παραδοσιακών αιθουσών διδασκαλίας, που ενέχουν
πρόσθετο κόστος μετακίνησης και ενοικίασης. Η γνώση πρέπει να εφαρμόζεται, και
για να γίνεται αυτό, η απόκτηση της πρέπει να είναι σωστή, περιεκτική αλλά και
συμμετοχική .Και κυρίως να τίθεται σε εφαρμογή.
Τα Webinars με τη μορφή συνεδριών coaching/mentoring είναι
τα σύγχρονα μέσα που ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΑΞΙΑ , πραγματική αξία σε εκείνους που
επιζητούν την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και εξέλιξη.
ΚΟΣΤΟΣ ΑΓΟΡΑΣ
Το κόστος αγοράς είναι
- 20 ευρώ ανα MP 3 briefing
-Ολόκληρη η σειρά των 17 Briefings με έκπτωση 20% , τελική τιμή 270 ευρώ
- 20 ευρώ ανα MP 3 briefing
-Ολόκληρη η σειρά των 17 Briefings με έκπτωση 20% , τελική τιμή 270 ευρώ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
2105018493
6938979887
Μπορούμε να
σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τα briefings που ταιριάζουν
καλύτερα στις ανάγκες και στόχους σας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ BRIEFINGS
2105018493
6938979887
Μπορούμε να
σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τα briefings που ταιριάζουν
καλύτερα στις ανάγκες και στόχους σας.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ BRIEFINGS
BRIEFINGS
|
|
1.ΤΗΕ
BRAND IS YOU
|
|
2.ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
|
|
3.ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
|
|
4.ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ
ΧΡΗΣΗ FACEBOOK
|
|
5.ΜΑΘΕ
ΤΟ ΝΟΜΟ ΕΛΞΗΣ
|
|
6.ΒΑΛΕ
ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟΥΣ
|
|
7.ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΕ
ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΞΑΝΑΚΕΡΔΙΣΕ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΕΠΕΟΙΘΗΣΗ ΣΟΥ
|
|
8.ΔΡΑΣΕ
ΤΩΡΑ :ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΧΩΝ ΣΕ 90
ΗΜΕΡΕΣ
|
|
9.ΑΡΧΕΣ
ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
|
|
10.ΒΑΣΙΚΕΣ
ΑΡΧΕΣ COACHING/MENTORING
|
|
11. ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥΣ
|
|
12.ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΕ
ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ
|
|
13.Η
ΔΥΝΑΜΗ ΤΩΝ ΘΕΤΙΚΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
|
|
14.ΑΣΙΚΕΣ
ΑΡΧΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
|
|
15.ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
|
|
ΤΙ
ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
|
_____________________________________________________________________
Μητροπόλεως 43
15124 Μαρούσι
211024130
2110124131
|
6938979887
mmavrovouniotis@gmail.com
|
Μιχαήλ Μαυροβουνιώτης
Δικτυακοί χώροι
|
http://michailmavrovouniotis.blogspot.com
ΣΥΝΔΕΘΕΙΤΕ ΣΤΑ SOCIAL MEDIA
|
Δραστηριότητες
|
v
1998–Σήμερα
v
Προσωπική εταιρία MegaService,
Σύμβουλοι Επιχειρήσεων,Business and Life Coaching,Webinars, Προγράμματα
Κόουτσινγκ Ροής και Εξειδικευμένα. Ατομικά και Ομαδικά Προγράμματα
v
Megaservice Net:The Network Coach, Ανεξάρτητος Συνεργάτης Forever Living Products-Δημιουργία,
Οργάνωση και Ανάπτυξη δικτυακών επιχειρήσεων μερικής απασχόλησης
Υπηρεσίες
Σεμινάρια Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών,
Time Management,
Personality Plus, Ανάπτυξης Προσωπικών Ικανοτήτων,Ισορροπίας Επαγγελματικής
και Προσωπικής Ζωής,Πιστοποίησης Ασφαλιστικών Συμβούλων, Εκπαίδευσης
εκπαιδευτών. Ηγεσίας ,Ασφαλιστικού μάρκετινγκ εταιριών και διαμεσολαβούντων.
Συστήματα Στρατηγική ΠώλησηÔ, MegaserviceÔ,
Συμβουλευτικές υπηρεσίες,Business&
Marketing Planning.
AB ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, ΚΥΠΡΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ, INTERAMERICAN,
VICTORIA, TRAVEL PLAN,ΙΑΣΩ, BRITISH PROVIDENCE, TPS SECURITY,COMMERCIAL UNION, INTERNATIONAL LIFE .GENERALI LIFE, GROPUPAMA-ΦΟΙΝΙΞ
Σύστημα
Επιτυχίας Megaservice Net;
Επιχειρηματικό μοντέλο 10 βημάτων για την δημιουργία μιας κερδοφόρας και
αναπτυσσόμενης δικτυακής επιχείρησης.
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Διετέλεσε για πολλά
χρόνια μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ.
Και είχε την τιμή να είναι Πρόεδρος του ΕΙΜ την θητεία 1997-199.
|
Εμπειρία line manager
|
1995–1997 Όμιλος International Life
Διευθυντής Marketing
Αλλαγή και λανσάρισμα εταιρικής ταυτότητας Ομίλου.
Business
& Marketing Plan.
Εκπαίδευση
υποκαταστημάτων στο Σύστημα Στρατηγική ΠώλησηÔ, Συντονισμός εκπαιδευτικού
κέντρου για πιστοποίηση διπλώματος FLMI (Fellow Life Management Institute)
Ταξίδια και διαγωνισμοί
πωλήσεων. House Organs
|
1989–1995 SCOPLIFE
Διευθυντής Marketing
Λανσάρισμα νέων επώνυμων γραμμών προϊόντων για την αγορά
(Female Line,
Manager Line,
Kids
Line, Health Line,Bonus Portfolio.
Εκπαίδευση υποκαταστημάτων στο σύστημα Στρατηγική ΠώλησηÔ.Ετήσιες
συναντήσεις προγραμματισμού. Εκπαίδευση μάρκετινγκ και πωλήσεων,
Εκπαιδευτικού Κέντρο Scoplife
και σύνδεση του με εκπαίδευση LOMA
Business
& marketing planning
.
Εκπαίδευση προσωπικού και coaching στα πλαίσια των προγραμμάτων της LOMA.
Διοργάνωση Συνεδρίων,
διαγωνισμών πωλήσεων εκδηλώσεων ,House organs και δημοσιότητα.
|
|
1984–1990 Όμιλος Αγροτικής Ασφαλιστικής
Προϊστάμενος ΕκπαίδευσηςÞΠροϊστάμενος
ΜάρκετινγκÞΥποδιευθυντής
Μάρκετινγκ
Καθιέρωση του ασφαλιστικού μάρκετινγκ στον Όμιλο. Εκπαίδευση
προσωπικού και δικτύων πωλήσεων (ασφαλιστές, υποκαταστήματα, πράκτορες) σε
μάρκετινγκ και πωλήσεις.
Marketing Plan
σε επίπεδο Εταιρίας, Κλάδων, Επώνυμων προϊόντων.Alfa Plan, Ταξιδιωτική
Ασφάλιση,; Άνοιξη Πρόγραμμα Μετακίνηση, Ερμής, Δίας, Πλαίσιο, Super Παιδικό
Διοργάνωση Συνεδρίων, εκδηλώσεων, διαγωνισμών πωλήσεων. Προϊστάμενος Εκπαίδευσης.
1982-1984 American Life
Ασφαλιστικός
Σύμβουλος
Καθιέρωση σε 2 χρόνια στον ΚΕΑ Κύκλος Επιτυχημένων
Ασφαλιστών
|
|
Σπουδές
|
1975-1982 Ανωτάτη Βιομηχανική Σχολή Θεσσαλονίκης
Διοίκηση Επιχειρήσεων.
1985-1987
ΕΛΚΕΠΑ
Σχολή Στελεχών Μάρκετινγκ
Advanced Marketing Diploma
1994-1996 LOMA
FLMI (Fellow Life Management Institute)
ACS (Associate Customer Service
Diploma)
2008-2009 Coaching and Mentoring
Certificate in Network Marketing ( John Fogg)
2009-2010 Spiritual Life Coaching
Certification
2011- Law of Attraction
Practitioner (Basic and Advanced Program)
|
Eκπαιδεύσεις
|
Εκτός των ενδοεπιχειρησιακών
σεμιναρίων ως line manager,
από το 1987 τακτικός εκπαιδευτής της
ΕΕΔΕ σε δικά μου προγράμματα Μάρκετινγκ, Πωλήσεων, Εξυπηρέτησης Πελατών,
Ανάπτυξης Προσωπικών ικανοτήτων,Time management, Ανάπτυξης Προσωπικών Ικανοτήτων, Ηγεσίας. Διετέλεσα
Πρόεδρος του ΕΙΜ Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ) και μέλος του Δ.Σ της
ΕΕΔΕ. Ομιλητής σε Συνέδρια των ΕΙΜ, ΕΕΔΕ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ, ΤΕΙ
Α.ΝΙΚΟΛΑΟΥ.Διοργάνωση Α, Β, Γ Ασφαλιστικού Forum.
|
Βιβλιογραφία
|
59 ΜΥΣΤΙΚΑ:ΠΛΗΡΗΣ ΟΔΗΓΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΩΛΗΣΗ (Εκδόσεις Forum)
Προσωπικοί και ψυχολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την
αγοραστική συμπεριφορά (Έκδοση περιοδικού Ασφαλιστική Αγορά).
Σειρά
αρθρογραφίας στα περιοδικά Marketing Age ,Marketing Newsletter , Information,Τουριστική
Αγορά , Ασφαλιστικό ΝΑΙ, Ασφαλιστική Αγορά .
|
Ηλεκτρονικές εκδόσεις (Ebooks)
|
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τα ebooks και να τα παραγγείλετε από τον ακόλουθο σύνδεσμο
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου